Min bloggliste

torsdag 30. mars 2017

Blandet drops:).



Helgens begivenhet i forbindelse på forskudd av bursdagsfeiringen min brukte jeg mye sjel, tid og glede ved å lage et flott glitrende bord der minste detaljer var godt synlig. Det bærer preg av min personlighet og slik er det hver eneste år:).
Det lille bordet brukte jeg som en liten velkomsthjørnet hvor sprudlende musserende vin sto klar for å ta i mot mine nærmeste venner . Å pynte bord til festligheter bruker jeg gjerne noen timer på. Jeg ønsker at det skal være så fint som overhode mulig slik at jeg kan gå tilbake ved å se på bilder og tenke ut nye ideèr til neste selskap jeg skal ha.

Jeg glitret bordkort dagen før selskapet, men det var litt av en jobb. Da bruker jeg en tynn pensel for å lime og strå glitter på alle de strekene en etter en.Jeg lagde 13 stykker og brukte totalt 12 timer før de var helt ferdig:). Jeg skal også utfordre meg mer på bord - invitasjonskort i forskjellige mønster eller stiler, men jeg må bare få tid til det. Jeg har laget meg en liste over de prosjekter jeg vil jobbe med:). Bordkortene var så fine at jeg ikke ville bruke de i helgen, men venter på den rette anledningen til å bruke dem:)


 Rundt middagsbordet var temaet bloggen min og hvordan jeg skal prøve å få bloggen til å bli enda bedre slik at flere og flere kan se meg hvis dere skjønner hva jeg mener. Gjestene kommenterte til og med at det har en liten sjarm dersom noen kjøper ting som er hjemmelaget og ikke alt er så innmari perfekt slik man lager på fabrikk eller lignende. De hadde ett poeng og i ettertanke har de rett.





Det kom også forslag til meg om å opprette en gruppe på Facebook hvor jeg kan legge ut bilder av det jeg har laget. For kanskje noen falt for fristelsen og vil bestille par sko, lysestaker eller andre ting de liker. Det starter gjerne via venner og venner, så går ryktene .. på en positiv måte forhåpentligvis:). Jeg har ett hav av mange som støtter det jeg gjør, men ikke alle har lyst til å være synlig på å vise det. Det er helt greit. Jeg kunne likevel ønske at de turte å vise det.  Kanskje de syns rett og slett at bloggen min er barnslig?. Når det sant nevnes er det nok bare kvinner som kanskje kan være interessert da mannfolk ikke er så opptatt av det. Jeg satte stor pris på innspill, tilbakemeldinger og forslag som har kommet frem:)

Alle disse herlige mennesker har samtykket dette bildet.
Jeg er stolt av mine nærmeste venner:)
Påske nærmer seg rundt hjørnet. Jeg har egentlig ikke vært så opptatt av påske bortsett fra at jeg hvert år kjøper påskegodt til familien min. Vi har så mye påskeegg i huset fra stygge påskemotiver til blanke fine påskeegg, så jeg fant ut at de trengte en liten forandring:) Det å glitre på runde ting som jeg har nevnt før er vanskelig, men det gikk bra tilslutt med litt banneord og sverting underveis. Jeg må bare øve meg mer og mer på runde ting, så det blir perfekt tilslutt. Det er heller ikke lett å legge på stener for stenen glir fort og da det blir stygt. Jeg valgte derfor å bare ha èn sten på enn flere. Det var kanskje like greit så det ikke ble for mye.


I utgangspunktet er jeg ikke så glad i lysestaker, men jeg tok en liten utfordring på disse og må si at jeg ble veldig fornøyd med resultatet:). Det finnes mange fine, men også stygge og kjedelige for å si det rett ut. Derfor bør jeg finne noe tilsvarende i fremtiden slik at jeg kan bruke litt tid på å glitre forskjellige type stil på de.





Det blir ingen flere nye innlegg på en stund siden vi drar på ferie om noen dager. Hvis det blir for lang ventetid til neste innlegg, må dere gjerne gå i blogg arkivet og lese eldre innlegg:) Kanskje man får litt mer forståelse på min hobby? Ingenting hadde vært bedre det:)


Avslutningsvis syns jeg det er gøy å se hvor bloggen min har vært i verden. Den har til og med vært i Vietnam for en stund tilbake:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar